fredag 4 september 2009

Pratkvarn

090902

Vissa dagar kan jag känna att man är bra på att prata men andra dagar är man ännu "värre".

Idag var jag inbjuden som gäst på ett BNI möte på First Hotel i Linköping. Upp tidigt som tusan för att vara på plats kl 07.00. Ughh! Jag brukar kliva upp kl 7.

Med ett gäng visitkort på fickan var jag i alla fall där och det var bra. Jag kände att jag fick en hel del kontakter på det mötet som jag ska jobba vidare på. Kanon!
Åter på jobbet hade jag en sån super effektiv dag. Tänk om alla var så. Jag fick så himla mycket gjort. Jag borde nog kliva upp tidigare varje dag....... eller inte.
Kl 16 var jag faktiskt tillbaka på First Hotel inbjuden igen på en tjej after work. Återigen med en bunt visitkort på fickan var jag igång och pladdrade så de till sist fick avbryta mig. Lite pinsamt. På träffen var det två kvinnor från Ronald Mc Donald hus som precis kommit igång i Linköping som presenterade hur de arbetade där. Jag måste erkänna att det här får igång mig! Jag inser att Skådebanan har ett nytt arbete att ta tag i. Skådebanan arbetar ju för att få människor ut i kulturen som annars inte skulle kommit ut till tex teatern, musiken eller vad det nu kan vara. Jag känner att Skådebanan ska försöka få till något samarbete med Ronald Mc Donald hus. De som bor där få inte bara förknippa Linköping med smärta och jobbigheter. Jag ska se vad jag kan göra för att de ska få en lite bättre tillvaro när de är här.

Ja, sen var jag själv tvungen att springa från en träffen för att själv hinna gå på stora teaterns teaterombuds träff med efterföljande publikrepetition av "Allt om min mamma" som jag ÄLSKADE. den var i mitt tycke riktigt bra! God natt! Hoppas att ni Skådebaneombud som var där också gillade den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar